Już po raz kolejny Gmina Zielonki organizowała rajd po swojej gminie. My też jak co roku postanowiliśmy wziąć w niej udział. Na Placu Wolnica stawiło się 18 osób. Po przywitaniu i zrobieniu zdjęcia ruszyliśmy na Zielonki. Tam na miejscu był odbiór pakietów startowych oraz kuponów na jedzenie. Tradycyjnie był również bloczek na nagrody przyznawane w drodze losowania.

Na starcie rajdu był serwis rowerowy, gdzie niektórzy z naszej grupy skorzystali z pomocy fachowców, aby podregulować swoje rowery. Wybiła 10 i rajd ruszył. Każdy swoim tempem przemierzał kolejne kilometry. Gorąc dawał się we znak i trzeba było dbać o uzupełnianie płynów na trasie, aby się nie odwodnić.

W połowie trasy było miejsce z „mokrą wodą”. Dziękujemy właścicielom za pomysł, warto było skorzystać i choć trochę się ochłodzić. Trasa była wymagająca, dużo podjazdów, chwilami dość strome, ale i zjazdów nie zabrakło. Był teren, był asfalt i jak co roku ostre słońce. Na Rajdzie po Zielonkach pogoda jest gwarantowana :)

Na metę rajdu jako pierwszy dotarł uczestnik naszego klubu Grzegorz. Gratulujemy formy!

Na mecie czekały na każdego medale oraz ciepły posiłek. Posiedzieliśmy wspólnie i porozmawialiśmy o przebytej trasie. Po losowaniu nagród i oficjalnym zakończeniu wydarzenia podzieliliśmy się na dwie grupy. Na tych, którzy mieli jeszcze siłę na kręcenie kilometrów i tych, którzy po zakończeniu rajdu woleli wrócić do domu. Po drodze zatrzymaliśmy się jeszcze na lody w Zielonkach. Gorąc nie pozwalał wysiedzieć za długo w miejscu, a zatem po niedługim czasie ruszyliśmy już w kierunku Krakowa. Po drodze pożegnaliśmy Agnieszkę, a resztą grupy wróciliśmy pod kładkę i tam rozeszliśmy się w swoje strony…

Razem z grupą, która wracała do Krakowa pokonaliśmy 52km. Osoby, które się odłączały w Zielonkach 37km. W zależności gdzie kto kończył tak też sobie wpisuje do tabeli naszych wyników :) Tabela

Szczegóły i więcej danych na naszym profilu:

Dystans 52 km

Czas trwania: 3g:47m:50s

W górę:74 m

Dziękujemy Wszystkim za kolejną wycieczkę i zapraszamy na nasze kolejne wydarzenia! Poniżej kilka zdjęć z rajdu. A na naszej stronie FB i www do obejrzenia krótki filmik.