W dniu 18 .06 Klub 80 Rowerów przyłączył się do akcji Hotelu Hilton Garden Inn Kraków! One World, One Team. Każdy kilometr pokonany na rowerze = 1zł i przekazaliśmy swoje km dla Salezjanśkiej organizacji Sportowej.

Z pl Wolnica wyruszyliśmy w 12 osób naszym celem były Racławice i pokonanie szlaku Kościuszkowskiego. Po okrążeniu Nowej Huty odłączyła się od nas Dominika, gdyż musiała być na miejscu wydarzenia. Trasę oczywiście zmodyfikowaliśmy tak, aby nie jechać cały czas asfaltem więc przygody były.

Był wąwóz w Łuczycach, trochę lasu z podjazdem i jazda polem cebuli (mam nadzieję że nie narobiliśmy dużo szkód w polu ale mina pana którego spotkaliśmy po zjeżdzie z pola nie była za ciekawa) Grupa okazała się mocna więc w Racławicach zawitaliśmy około godz 12. Na miejscu był czas na odpoczynek i posiłek.

Z Racławic wyruszyliśmy w kierunku Słomnik pięknymi mało zamieszkałymi terenami oczywiście z przygodami, były sarny przebiegające nam drogę i mega błoto po wyjeżdzie z lasu. W Słomnikach już byliśmy nie raz więc plan był na dobry posiłek i były hamburgery, rosół, pizza, lody ipo małym co nie co.

Tak więc po solidnej regeneracji wyruszyliśmy podbijać Michałowicki las i oczywiście sprawdziliśmy kolejny raz że szlak Kościuszkowski w lesie zanika więc było prowadzenie rowerów po chaszczach, ale w końcu udało nam się wyjechać na ścieżkę i wyjechać z lasu. My tam jeszcze wrócimy z grupą Jurajską. Dalsza droga do Krakowa to były zjazdy i podjazdy i myjnia rowerowa w rzece Dłubni. W dniu tym wszyscy uczestnicy wykręcili minimum po 120 km i tyle wpisujemy do punktacji klubowej. A byli tacy co wykręcili ponad 150 km.

Podsumowując Niedzielną wycieczkę wiele uczestników wykręciło życiowe lub tegoroczne rekordy w ilości km lub w prędkościach czego wam gratuluję .Dziękuję wszystkim uczestnikom.

Wszyscy Daliście Radę. Do zobaczenia na następnych wycieczkach Klubu 80 Rowerów Kraków