Kolejna udana niedziela rowerowa za nami. Dnia 17 czerwca wybraliśmy się zwiedzić Ogród Pełen Lawendy w Ostrowie za Proszowicami. Na starcie zjawiła się liczna grupa w sile 23 osób.

Trasa początkowo przebiegała przez ścieżki rowerowe w stronę Nowej Huty i nie mogliśmy się doczekać aż wyjedziemy z miasta. Dalej pojechaliśmy polnymi drogami, były zjazdy i podjazdy i za parę chwil byliśmy już w Baranówce, gdzie miał miejsce pierwszy postój i posiłek. W dalszą drogę ruszyliśmy podzieleni na 2 grupy jadąc mało uczęszczanymi drogami asfaltowymi i po kilku kilometrach ku uciesze niektórych uczestników znów wjechaliśmy w teren.

Dalej trasa przebiegała przez malownicze tereny odznaczające się rozległymi wzniesieniami oraz charakterystycznymi obniżeniami, tzw. padołami. Sam dojazd do Ostrowa to ostry podjazd, potem zjazd i jesteśmy na miejscu. Po sesjach foto i posiłku wyruszyliśmy w stronę Niepołomic drogami asfaltowymi i polnymi, oczywiście nie odbyło się bez zawracania.

W Puszczy Niepołomickiej kolejny postój na pyszne lody i gofry. W dalszą drogę przez Puszczę i do końca Niepołomic poprowadził nas Mariusz Więcław. Z Niepołomic jechaliśmy wałem wzdłuż Wisły minęliśmy Przylasek Rusiecki, Branice i już byliśmy na obrzeżach Nowej Huty gdzie powoli zaczęliśmy się rozjeżdżać w kierunku swoich domów. Na plac Wolnica dotarliśmy już w małej grupie.

Dziękujemy wszystkim za obecność. Naszym fotografom za zdjęcia. Gratulujemy uczestnikom wytrwałości i pobicia swoich rekordów życiowych w ilości przejechanych kilometrów.

Pokonaliśmy razem i tyle wpisujemy sobie do naszej tabeli wyników: https://goo.gl/cdQ2ru

Do zobaczenia na kolejnych wycieczkach Klubu 80 Rowerów.