Historyczny Klubowy rajd po gminie Zielonki

Od kiedy pamiętam bierzemy czynny udział w rajdach po gminie Zielonki. Tu zawsze jest gorąco! Inaczej nie mogło być i tym razem więc ten dzień też należał do tych upalnych.

Pogoda i zapewne duża trudność trasy sprawiła, iż na wyjazd wybraliśmy się kameralną grupą. Nie przeszkodziło to oczywiście miło spędzić tego dnia J 5 lat temu zapoczątkowaliśmy z Klubem uczestnictwo w rajdach. Niestety wirus spowodował, iż w tym roku nie mogą się odbyć, więc sami postanowiliśmy wrócić do pierwszej trasy jaką udało nam się przejechać w rajdzie.

Ranczo Koło Fortuny

Gorąco, brak cienia, a pomimo tego na starcie wycieczki tego dnia pojawiało się 29 osób, chcących spędzić z nami ten dzień na rowerze.

Wycieczka została zaplanowana i poprowadzona przez Bartka, który prowadzi Blog rowerowy „Wiatr w Szprychach”, za co mu dziękujemy. Jak widać zaangażowanie Klubowiczów w naszą działalność jest, co nas bardzo cieszy.

Zanim ruszyliśmy, było do omówienia (głównie dla nowych osób) kilka spraw organizacyjnych i przedstawienie zasad, których musimy się trzymać w tak licznej grupie. Musieliśmy się podzielić, ze względu na liczebność grupy, a także znalazła się garstka chętnych na pojechanie szlakiem MTB. Także dla każdego coś dobrego.

Wycieczka Inauguracyjna Sezon 2020

W dniu 14.06 odbywa się wreszcie oficjalna wycieczka Klubu 80 Rowerów. Pomimo pochmurnej pogody na placu Wolnica pojawiło się 24 śmiałków. Po kilku słowach wstępu, przywitaniu uczestników tego wyjazdu i zrobieniu pamiątkowego zdjęcia ruszyliśmy w trasę.

Ruszyliśmy na północ Krakowa, w kierunku Zielonek. Już na początku musieliśmy wykonać objazd trasy, gdyż okazało się iż zaplanowana trasa prowadzi przez remontowany wiadukt kolejowy.  Przy Łokietka spotkaliśmy się z naszym przewodnikiem Mateuszem, który opowiedział nam kilka słów o 1 forcie na trasie, a także oprowadzał nas po forcie Tonie.

Ostatnie lody w sezonie z Klubem 80 Rowerów

Oficjalne zakończenie sezonu rowerowego, rekreacyjnej grupy Klubu 80 Rowerów już było. Ale nam ciągle mało :) Postanowiliśmy więc wybrać się do Krzeszowic, na ostatnie w tym sezonie lody z krakowską 80-tką.

20 października 2019r. zebraliśmy się tradycyjnie na Placu Wolnica o godz. 9:45. Pogoda była wymarzona. Po kilku słowach dotyczących spraw organizacyjnych i zrobieniu sobie pamiątkowego zdjęcia, zwartą grupą ruszyliśmy w drogę.

Dolinki Podkrakowskie - oficjalne zakończenie sezonu 2019

Za górami za lasami, a raczej z dolinkami w tle przyszło nami jechać w dniu 13.10. Pogoda na ten dzień zapowiadała się bardzo rowerowo. Jesień za oknami, a my wybraliśmy się grupą 18 duszyczek rowerowych pojeździć po okolicach Krakowa, aby zobaczyć tą piękną polską złotą jesień.

Powiem tak, że nie było łatwo, na całej trasie pokonaliśmy ponad 1000m przewyższeń. Były ostre zjazdy, gdzie niektórzy z nas musieli sprowadzać rower, były też wymagające podjazdy, ale nawet najmłodszy uczestnik w tym dniu dał radę, więc uważamy, że z klubem wszystko jest możliwe. Każdą górę pokonamy, kiedy jesteśmy razem i się wzajemnie wspieramy! Jednym z podjazdów, gdzie chyba każdy z nas go poczuł to podjazd pod Zelków, ale po kilku minutach odpoczynku mogliśmy ruszyć w dalszą drogę.