Radość kołem się kręci

W dniu 3.03 mieliśmy niezwykłą przyjemność zwiedzić urocze miejsca w okolicach Krakowa. Na start przybyła ogromna liczba uczestników co sprawiło nam ogromną przyjemność. Musieliśmy utworzyć 3 grupy abyśmy mogli wspólnie spędzić ten dzień na kołach.
Nasza wycieczka rozpoczęła się od odwiedzenia Zakrzówka i zobaczenia nowego miejsca dla turystów, które zachwyca krajobrazem zalewów oraz bogatą historią. W Tyńcu pod klasztorem zrobiliśmy przerwę na kawę, kremówki i inne smakołyki.
List Dziękczynny

Szanowni Darczyńcy,

Chciałbym skierować do Was kilka serdecznych słów wdzięczności za Wasze hojne wsparcie w zbiórce na zakup roweru elektrycznego. Wasza życzliwość i otwartość serca sprawiły, że marzenie o nowym rowerze stało się rzeczywistością, a ja nie mogę wyrazić mojego podziękowania w wystarczająco mocnych słowach.

Dzięki Waszemu wsparciu, teraz mam nie tylko środek lokomocji, który będzie mi pozwalał realizować założone cele w Stowarzyszeniu Klub 80 Rowerów - Kraków, ale także odczuwam wsparcie społeczności (Was), która pokazuje iż dobro wraca i możemy pomagać sobie nawzajem. Wasza hojność nie tylko poprawi moją jakość życia, ale również wniosła do niego niesamowitą radość i nadzieję.

Oficjalne zakończenie Sezonu 2023

Moi drodzy. Sezon 2023 zamknęliśmy wycieczką do Wieliczki. Jak przystało na tę porę roku mieliśmy okazje jechać w przebijających się ospale promykach słonka, deszczu a i w końcu w opadach śniegu. Wszyscy lekko schłodzeni, ale z uśmiechem na ustach dotarliśmy do Wieliczki gdzie ogrzaliśmy się w kawiarni przy ciepłej kawce i serniczku . Kilka fotek i powrót do domu….

Pętla do Olkusza

Przy pięknej słonecznej niedzielnej pogodzie w kameralnym gronie spotkaliśmy się na dworcu w Krzeszowicach w dniu 28.05, by wyruszyć na wycieczkę rowerową w kierunku Olkusza. Pogoda dopisała więc i nastroje były pozytywne.

Wzdłuż Jeziora Mucharskiego

Wycieczka wzdłuż Jeziora Mucharskiego to niezapomniane przeżycie dla miłośników przyrody. Położone w Beskidzie Wyspowym, jezioro jest otoczone malowniczymi krajobrazami, a trasa wokół niego jest idealna na rowerową przejażdżkę. Można tam zobaczyć piękne panoramy górskie, a także dowiedzieć się o wielu legendach z tych stron.